31 Ağustos 2022 Çarşamba

Batuhan Karacakaya'dan Acun Ilıcalı iddialarına son nokta.

Survivor bitti ama gerilim bitmedi! Batuhan Karacakaya'dan Acun Ilıcalı iddialarına son nokta.

"Survivor bittikten sonra sonra iki senedir şampiyonluk dışında benimle ilgili ayrı bir konu oluyor. Zamana bıraktım. Acun abiyle finalde bir gerilim olmuştu. Aslında konuşmamızı gerektiren bir gerilim değildi."




"Ama bitmedi, gittikçe büyüdü sonra tabii ki Acun abiyle telefonda konuştuk ve görüşme ayarladık. Toplantı yaptık, bütün her şeyi birbirimize anlattık. Benim kırgın olduğum şeyleri o bir şekilde halletti."

"Davalık bir durum yok, hiçbir zaman olmadı, olmayacak da. Onlar beni çok seviyorlar, ben de onları çok seviyorum. Bu bir yarışmaydı, yarışmada kalmalı. Orada sporculuk hevesimi tatmin ettim, üçüncü oldum. Elimden gelenin en iyisini yaptım, bu kadarmış, yapacak bir şey yok.

"Nisa'nın şampiyon olması çok konuşuldu" şeklindeki yoruma ise Batuhan, "Hak etmiş. Sonuçta insanlar 'Al bakalım şampiyonluk' diye kupa vermiyorlar. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder