28 Mayıs 2023 Pazar

Güzel kız Uçakta uyurken tacize uğradı.

Güzel kız Uçakta uyurken tacize uğradı.

Ünlü fenomenin Instagram üzerinde 600 bini aşkın takipçisi bulunuyor. Ancak bu sefer gündem olma sebebi çektiği videolar değil.
Anna Clara Rios, Sao Paulo - Belo Horizonte uçağında başına gelen taciz olayını anlattı.Uçakta olduğu sırada üzerinde mini etek olduğunu paylaşan Rios, başta donup kaldığını belirtti.



Bana uçaktaki bir adamın benim fotoğraflarımı çektiğini ve iç çamaşırımı görmek için kamerasıyla zoom yaptığı söylendi."Adamın daha sonra benim fotoğrafımı WhatsApp’tan başkalarıyla da paylaştığını öğrendim" diyen genç fenomen, yaşadığı bu kötü olayı takipçileriyle paylaştı.

Uçaktan inerken gözaltına alınan adam bir süre sonra serbest bırakıldı.


Çok üzgün olduğunu söyleyen fenomen kız:
Ben orada adamın yaptığının çok yanlış olduğunu onun yüzüne de söyledim. Ben onun annesi, eşi ya da kızı olabilirdim. dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder