11 Aralık 2007 Salı

Emekli ikramiyesini tefeciye kaptırdı...


Karabük'te emeklilik ikramiyesini tefeciye kaptıran şahıs, kendisine uzatılacak yardım elini bekliyor.

Karabük Belediyesi'nde zabıta memurluğu yapan ve emekli olan Ali Göktaş (50), "Emekli olmadan önce 4 bin YTL borcum vardı. Borcumu ödeyebilmem için O.Ö. isimli şahıstan yüzde 15 faizle borç para aldım ve bana 4 bin YTL'ye karşılık 15 bin YTL'lik senet imzalattılar. Emekli ikramiyeme de ihtiyati tedbir kararı koydurdular. Kredi kartı ve banka borcum için 3 ayda bir aldığım 2 bin 100 YTL maaşımın bin 600 YTL'si kesiliyor ve 3 ayda elime geçen para sadece 500 YTL. 2 çocuğum var ve biri lisede okuyor. Evime

1 ton kömür bile alamadım, çok zor durumdayım, aile düzenim bozuldu. Eşimle ayrılma durumuna geldik. Çalışmak için çok iş aradım ama bulamadım" dedi. Göktaş, kendisine yardım edilmesini istedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder