31 Mart 2014 Pazartesi

Amerika'nın en nefret edilen kadını!

Gwyneth Paltrow Twitter'da annelerin hedefi oldu
Ünlü Hollywood yıldızı Gwyneth Paltrow'un bir gazeteye 'annelik'le ilgili yaptığı açıklamalardan sonra çalışan annelerden tepki giderek büyüyor. 

Paltrow, açıklamasında setlerde çalışmayla annelik yapılamadığını, bazen günde 14 saat çalıştığını dile getirmiş, "Eğer bir ofis çalışanı olsaydım her şey daha kolay olurdu" diye sözlerine devam etmişti.

Bu açıklamanın hemen ardından çalışan bir anne, Paltrow'a açık mektup yazdı. Mektup, dünyaca ünlü oyuncuyu tam anlamıyla rezil edecek türdendi.

O anne yazısında, "Evet, Gwyneth! Her sabah kalktığımda kendi kendime 'İyi ki film sektöründe değilim ve milyonlar kazanmıyorum' diyorum. Metroya binebilmek için dakikalarca beklediğimde sevincim daha da artıyor, 45 dakikada şehir merkezine ulaştığımda mutluluktan ölüyorum. Akşam 20:00'den önce evde olamıyorum, çocuğumu göremiyorum. Olsun, iyi ki senin gibi milyonlar kazanmıyorum!" diyerek büyük bir tartışmanın fitini ateşledi.

Twitter kullanıcıları da kızgın annenin yanında yer alınca, Paltrow'a tepki git gide büyüdü. Dünyaca ünlü oyuncu, geçtiğimiz yıl Amerika'nın en nefret edilen kadını seçilmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder