29 Mart 2014 Cumartesi

Yılmaz Erdoğan'ın karısı Belçim Bilgin: 'Aşkın ömrü 2,5 yılmış

'Sadece Sen' isimli filminde rol alan Belçim Bilgin, eşi Yılmaz Erdoğan'la ilişkisini anlattı: "Bana aşkın ömrünün 2.5 yıl olduğunu söylediklerinde çok bozuluyordum. Meğer öyleymiş ama biçim değiştire değiştire ömrü uzuyormuş."

Zarif oyuncu Belçim Bilgin Esquire'den Seda Karan'ın yönelttiği"Aşkınız ilk günkü gibi devam ediyor mu?" sorusuna 'Aşk, biçim değiştirerek devam ediyor. Bana aşkın ömrünün 2.5 yıl olduğunu söylediklerinde çok bozuluyordum. Meğer öyleymiş ama biçim değiştire değiştire ömrü uzuyormuş. Değişim, evrim, doğanın kanunu ve kaçınılmaz bir süreç...' yanıtını verirken 'Yılmaz Erdoğan gibi bir adamın karısı olmak nasıl bir şey?' sorusunu ise "Bunu söylerken, bazen kendimi garip hissediyorum ama Yılmaz'ın Türkiye'nin çok önemli değerlerinden biri olduğunu biliyorum ve karısıyım diye bu gerçeği unutmuyorum.

 Aynı evde yaşayınca durum değişmiyor inanın. Kendisini her zaman geliştirip aşmak isteyen biri. Bizim bir de en başından bu yana ilişkimiz hocaöğrenci temeli üzerine kurulu olduğu için ilişkinin dinamiğini de böyle koruyoruz. Organik yaşıyoruz her şeyi. Sonuçta biz bir şey planlamadık; hayat bunları getirdi. Ama her seferinde beni şaşırtan biriyle birlikte olmak bağlılığımızı da etkiliyor. Çünkü monoton olan hiçbir şeyde ben yokum. Bir kere alışmak ve özgürlüğümün kısıtlandığını hissetmek beni çok ürkütür. Nefes alamam! Bu anlamda Yılmaz şahane bir insan."sözleriyle yanıtladı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder